چگونه دل دختری را بدست آوریم ؟

چگونه دل دختری را بدست آوریم ؟

چگونه دل دختری را بدست آوریم ؟

در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم تا بدانید چگونه میتوان دل دختر دلخواهتان را بدست بیاورید و در نهایت بتوانید با او ازدواج کنید .

 

هم اکنون روش هایی را به شما یاداوری میکنیم تا با بکار بردن این روش ها ، بتوانید  به هدف خود برسید.1

 

- خونسرد و راحت باشید.

نیاز نیست برای بدست آوردن توجه افراد خیلی سخت تلاش کنید یا سعی کنیدحرکات نمایشی انجام دهید.

اعتماد به نفس و داشتن عزت نفس در جذب افراد عامل حائز اهمیتی هست و این ویژگی اونقدر کافی هست تا افراد را تحریک کند که قبول بکنند و با شما قرار ملاقاتی بگذارند.

دوست خوب بودن خیلی مهم تر از رابطه دوست دختر/پسری هست .

سعی کنید با تمام افراد رابطه خوب و دوستانه برقرار کنید نه فقط با دختری که مجذوبش شده اید.

داشتن احساس دوستی با یک خانم ، به اونها اجازه میده زمان بیشتری رو با اونها در مکالمه باشید و در هر موضوعی نظرات همدیگه رو گوش بدید و حتی با هم شوخی های متعارفی انجام بدید.

اگر احساس افسردگی کرده اید باید بدانید شما نیاز به دوست و رفیق دارید و نه الزاما دوست دختر..

شما باید به اندازه کافی مستحکم و با اراده بنظر برسید تا بتوانید توجه فرد مورد نظرتون رو بدست بیارید

 

2-به او کمک کنید .

اگر شخص مورد نظر شما در حمل وسایلی هست که ممکنه نیاز به کمک شما داشته باشه سریع پیشقدم باشید تا او حس خوب پشتیبانی را نسبا به شما حس کند. از انجایی که اصولا یکی از مهم ترین گزینه های خانم ها حس امنیت و پشتوانه داشتن هست شما میتوانید اقدامات مثبتی در این حوزه انجام بدید.

اگر فرد مورد نظرتون پول خرد نداشت چند هزار تومان به او قرض دهید تا مشکل پول خرد نداشته باشه .

جنتلمن باشید و همیشه در را برای ورود یا خروج خانما نگه دارید تا احساس ارزشمندی کنند

سعی کنید کاملا خودتان باشید و شخصیتی دروغین را نمایش ندهید وگرن خیلی زود این رابطه تمام خواهد شد.

با یه سری حرکات خاص او به زودی متوجه توجه خاص شما خواهد شد و طرز برخورد شما نسبت به خود و دیگران را حس خواهد فهمید و این شروعیست برای موفقیت .

 

3- اگر دختر مورد نظرتون رو برای ازدواج پیدا نکرده اید میتوانید از راه های زیادی به اقدام به مکالمه کنید تا بلکه یار زندگی خود را بیابید .

معمولا دانشگاه اولین مکانی هست که دختر و پسر زمان زیادی رو با هم میگذرانند و کم کم علاقه بین اونها شکل میگیره.

دانشگاه ، در میان اقوام ، در موقعیت های خاص که احساس میکنید خانمی نیاز به کمک داره به ایشان کمک کنید و بعدها مقدمات اشنایی شما با افراد دیگر مهیا خواهد شد

4- اصلا ترس از رد شدن نداشته باشید .

به یاد داشته باشید که ترس از ر شدن کاملا اشتباهه و اگر از کسی خوشتون میاد حتما اقدام کنید و سعی کنید با او همکلام شوید.به او بگویید تورا دیدم و خوشحال میشم اگر ممکنه باهم صحبتی داشته باشیم .

 

5- پیش خودتان بهانه نیاورید که ممکنه از من خوش نیاد.

این طرز فکر اشتباه است . شما باید تلاش خود را بکنید و سعی کنید مکالمه ای هر چند کوتاه ایجاد کنید..نگران نباشید..در بدترین حالت  جواب منفی میده و مسیرش رو عوض میکنه . ولی شما برای رسیدن به هدفتان باید تلاش های بیشتر و هوشمندانه تری انجام دهید

6- قدرت شوخی را دست کم نگیرید.

یه فرد شوخ طبع که همیشه لطیفه تعریف میکنه و سعی میکنه دیگران رو بخندونه شخصیت جذابی داره . ضمن اینکه یک امتیاز مثبتی است برای افرادی که با جواب منفی مواجه میشند . که در این صورت میتویند به طرف بگید قصد سر به سر گذاشتن وی را داشته اید

7- شبکه انسان ها ( شاخه زنی )

انسان هایی که هر روزه میبیند ، قطعه کوچکی از جمعیتی هستند که شما میتوانید با انها ارتباط داشته باشید .

یکی از مناسب ترین مکان هایی که میتونید با یک تیر دو نشان بزنید ، سرگرمی مورد علاقه تان هست .در این صورت شما هم به تفریح خود رسیده اید و هم احتمال یافتن فردی که باهم نقطه اشتراکی  داشته باشید بسیار بیشتره ..میزان استحکام این روابط نسبت به سایر روش هایی اشنایی بیشتر است .

همچنین شما میتوانید سرگرمی ها و فعالیت های جدیدی را هم تست کنید .که ممکنه هم به فعالیت جدیدی مشغول بشید و هم فرد مناسبی را برای خود بیابید..همه چیز را  در اینترنت جستجو نکنید . حداقل در این یک زمینه...

8- به ظاهر خود برسید .

هرچند که ممکنه خانم ها خیلی ظاهربین نباشند ولی قطعا همه از فردی که خوش لباسه ، بوی ادکلن خوبی میده ، و موهای سر و صورتش اصلاح کرده اس  خوششون میاد و قطعا تمایل بیشتری برای اشنایی اولیه از خود بروز میدن.

به حفظ تناسب اندام اهمیت بدید و سع کنید خوش هیکل و روی فرم بنظر برسید..علاوه بر جذابیت برای دیگران ، روی خودتون و سلامتی روحی و جسمی تون اثر بسیار مثبتی میزاره.

9- بذله گو و نقل مجلس باشید

چنین افرادی از نظر اکثریت جامعه دل نشین و خوش مشرب محسوب میشن و کمتر پیش میاد کسی مخالف خنده و شادی باشه . هرچند  که باید نسبت به موقعیت سنجیده عمل کنید.

اما مطلبی که میخوایم ازش بگیم در حقیقت اینه که از کجا مطمئن شیم فرد مورد نظرمون از شوخی ها و بذله گویی های ما خوشش میاد یا خیر ؟

تصمیم گیری در این باره ساده است .قطعا اگر فردی اونقدر خشک و جدی باشد که کارای شمارو لودگی بدونه فرد مناسب و هم ترازی برای شما نخواهد بود .

10-یکی از راز هایی که کمتر ازش اطلاع داریم و در حقیقت اقدام بسیار هوشمندانه ای بنظر میاد اینه که زمانی که با دختر مورد نظرتون در حال  صحبت هستید اولین نفری باشید که سعی میکنید رابطه را تمام کنید و بهانه بیارید که کاری دارید و باید اونو به سرانجام برسونید . در این صورت شخصیت بهتری پیدا می کنید و اجازه نمی دهید بینتون سکوت ایجاد بشه .
در پایان مکالمه به او بگویید که مکالمه لذت بخشی بود و اگر تمایل داشته باشیه میتونید دفعه بعدی حضوری صحبت کنید که این به شما کمک بزرگی میکنه بتونید زودتر به نتیجه دلخواهتان برسید

11- تا به نتیجه رسیدن هدفتان برنامه ریزی کنید و سعی کنید ابتکار عمل به خرج دهید و او را سورپرایز کنید .

بعد از کار به دنبال او بروید..بعد از کلاس و یا کار او را به ناهار یا کافه ای دعوت  کنید .

اگر بپذیرفت نشانه مثبتی برای شما خواهد بود و اگر جواب منفی داد اصرار نورزید وگرن نتیجه معکوس میدهد. ( تفلون نباشید )

منتظر باشید تا او اقدام به فعالیت یا برنامه ای برای با شما بودن بریزد .آنگاه میتوانید برنامه های مد نظر را اجرا نمایید.

ملاقات ها

12 - بعد از یافتن دختر دلخواهتان او را همراهی کنید .

تا محل کار ، تا دانشگاه ، یا هنگام بازگشت از این مکان ها .

با اجازه خانواده ها ( قوانین ایران ) به رستوران یا کافه برید و  همدیگه رو بیشتر و بهتر بشناسید و در مسیرهای رفت و آمد در کنار یکدیگر قدم بزنید یا باهم سوار اتوبوس شوید و ...

 

انتظار و فاصله رو درنظر داشته باشید .

بعد از قرار ملاقاتتون بلافاصه با وی تماس نگیرید . سعی کنید48 ساعت فاصله ایجاد کنید تا تماس بعدی تان .

هرچیزی کم بودن یا زیاد بودنش باعث دلزدگی میشه . بهترین کار اینه حداقل یک شب را صبر کنید برای ارتباط یا قرار ملاقات بعدی تان . اینجوری اشتیاق اولیه برای دیدن یکدیگر حفظ خواهد شد.

برای پاسخ دادن به پیام های دختر مورد نظرتون بین 5 تا 20 دقیقه صبر کنید . تا فکر نکنه مشتاقانه منتظر تماس وی وده اید . انتظار کشیدن و صبر کردن در روابط بسیار مهمه و باعث حفظ اشتیاق و علاقه نسبت به یکدیگر میشه

 

13-تقاضای رسمی ازدواج کنید .

بعد از اینکه شناخت اولیه را بدست اوردید و از احساس خوبتان به ایشان مطمئن شدید وقت آن فرا رسیده که از او درخواست ازدواج کنید . میتوانید به یک روش خلاقانه ( که  میتوانید روش های زیادی را در اینباره در اینترنت پیدا کنید)از او خواستگاری نمایید .

توجه داشته باشید که هرگز بصورت چت یا پیامکی چنین درخواستی نکنید بلکه حضوری از او درخواست کنید . وضعیت دوستی خود را در شبکه های اجتماعی تا زمان جواب گرفتن قطعی تغییر ندهید .

صبور باشید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نویسنده مطلب: محمد محبی

محمد محبی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...